Kontakt os

FAQ

Her finder du vores mest almindelige spørgsmål og svar!

For at annullere en ordre skal du kontakte vores kundeservice på e -mailadressen support@electronordic.se eller via vores kontaktformular. Husk at gøre dette hurtigt, da vores lager er hurtig at pakke og levere. Når en vare er pakket og leveret til rederiet, er det for sent at annullere, og derefter skal du som kunde returnere til os

Det er ikke muligt at foretage ændringer i en afgivet ordre. Det er heller ikke muligt at ændre leveringsadressen.

Når dit produkt er i problemer, er den bedste og hurtigste hjælp at kontakte producenten direkte. Der er autoriserede teknikere med kendskab til netop dit produkt.

Normalt kan mange problemer løses via telefon, uden at du skal sende din vare væk. Hvis fejlen er af en sådan art, at produktet ikke kan afhjælpes via supporten, modtager du oplysninger om, hvordan du sender produktet til garantiservice.

Du finder kontaktoplysninger til vores producenter her: Reparation

I de fleste tilfælde vil varen være tilbage på lager inden for få dage. Så vidt muligt angiver vi på produktet, hvornår det forventes at være på lager igen.

For at udøve din fortrydelsesret skal du underrette Electronordic skriftligt inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​ordren. Dette skal gøres til vores kundeservice på e-mailadressen support@electronordic.se eller via vores kontaktformular. Du er ansvarlig for returforsendelse og er ansvarlig for, at produktet er godt emballeret og når elektronisk uden skader.

Du sender varen sammen med en følgeseddel / fortrydelsesformular, hvor ordrenummeret er tydeligt angivet til nedenstående adresse.

Electronordic AB
Norra Storgatan 8
252 20 Helsingborg

Husk, at fortrydelsesretten ikke gælder for produkter, der er forseglet (forseglet) af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager, og hvor forseglingen (forseglingen) er brudt af dig (f.eks. In-ear-hovedtelefoner, barbermaskiner, elektriske tandbørster, vægte, opvarmning puder, fodbad, madlavningsprodukter og andre lignende produkter).

Hvis produktet er blevet håndteret i større omfang end det var nødvendigt for at bestemme dets egenskaber og funktion, forbeholder Electronordic sig retten til at foretage et økonomisk fradrag svarende til produktets art og afskrivninger. Vi anbefaler derfor, at du altid returnerer produkter komplet i pap, i ny stand, og at enhver software gendannes.

Hvis produktet returneres uden at blive nulstillet, vil du blive opkrævet 600 kr. Instruktioner til fabriksnulstilling findes i manualen. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte producentens support eller kontakte kundeservice.

På hvert produkt er leveringstiden angivet i formen 1-X dage. Dette er den estimerede leveringstid fra vores lagre til dig som kunde. Selvfølgelig varierer tiden afhængigt af hvor meget lageret skal gøre og afhængigt af hvad du har bestilt. Små pakker forlader normalt lageret meget hurtigt, mens store forsendelser, der kræver større håndlægning eller palletransport, tager lidt længere tid.

Der medfulgte ingen dansk manual til produktet, hvor kan jeg få fat i den?

Nogle af de produkter du kan købe hos Electronordic leveres med engelsk eller anden nordisk sproget manual. Dette er fordi der ikke længere er lovkrav om at alle produkter skal have en dansk manual vedlagt. Dog har de fleste producenter lavet en elektronisk version og du kan enten vælge at gemme manualen på din PC eller printe den ud.

Jeg har mistet min manual, hvor kan jeg erhverve mig en ny?

Det kan jo ske, at det ikke altid er lige nemt at huske hvor man har gjort af manualen. De fleste producenter lavet en elektronisk version og du kan enten vælge at gemme manualen på din PC eller printe den ud.

Manualerne downloades i PDF format og kan læses med gratis programmet Adobe Acrobat Reader. Hvis du ikke har programmet kan det hentes nemt ved dette Link.

Write to Us
Kontakt os
  • Electronordic AB
  • Org.nr: 559226-6976
  • Norra Storgatan 8
    252 20 Helsingborg
Back to Top